בהזמנות מעל 450 ש״ח
משלוח חינם!

קרוואן למגורים – לגור בקרוואן בישראל

בעוד שמחירי השכירות מרקיעים שחקים ורכישת בית פרטי זה חלום רחוק בעבור מרבית הישראלים, ישנם כאלו אשר מצאו פתרון נהדר – מגורים בקראוון. הכנו לכם מאמר עם כל מה שאתם צריכים לדעת על חיים בקרוואן – מה זה אומר לגור בקרוואן? מה הם היתרונות של לחיות בקרוואן? וגם, איפה אפשר לגור בקרוואן בישראל? כל התשובות ועוד, בשורות הבאות. 

בית על גלגלים 

מצוקת הדיוק היא בעיה על זמנית בישראל, כאשר בכל שנה המצב רק הולך ומחריף. בשילוב עם יוקר המחייה התופח אנו מקבלים בעיה איתה מתמודדים ישראלים רבים – אין איפה וגור בישראל, וגם כאשר מוצאים איפה לגור כל האופציות כל כך יקרות. בשנים האחרונות, החלו הישראלים לחפש אחר פתרונות מגורים אלטרנטיביים כשהבולט שבהם הוא רכישת קרוואנים למגורים או לחלופין לגור בוואן. האפשרות של מחייה בדרכים קוסמת לרבים מאיתנו, כאשר היכולת לבחור בכל יום את המקום בו נקום למחרת ותחושת החופש הנלוות לכך היא ככל הנראה סוד הקסם כולו. אך האם הטרנד הוא באמת התשובה לפתרון הדיור או שמדובר בעניין חולף? נראה שהתשובה מעט מורכבת מן המציאות הפשוטה. 

מה זה אומר לגור בקרוואן? 

המשמעות של מגורים בקרוואן היא לעזוב את הדירה או הבית הנייחים ולעבור לגור בקרוואן על גלגלים. ישנם יתרונות רבים במעבר שכזה: 

  • ניידות – הייתרון הראשי והבולט מכולם הוא היכולת להתנייד ממקום למקום על גבי קרוואן. כך תוכלו לגור תקופה באזור ים המלח, לעבור למגורים על שפת הים ולבסוף להתגלגל עד לירדן ההררי או למרחב רמת הגולן. כל האופציות פרושות בפניכם וכל שנותר הוא לבחור. 
  • חופש – בהתאם לסעיף שתואר קודם, תחושת החופש הנלוות למגורים בקרוואן היא חסרת תקדים. אתם אלו שמחליטים היכן למקם את הכלי, אתם אלו שמחליטים על אזור ומי יהיה שכן שלכם ואתם אלו שמחליטים לכמה זמן להישאר במקום. 
  • בלי שכירות ומשכנתא – יתרון נוסף הוא הייתור התשלום שכירות חודשים או בתשלום משכנתא שאינה נגמרת. כמובן כי ישנן הוצאות נוספות הכרוכות בתחזוק החיים על גלגלים, רך לרוב זו הוצאה נמוכה בהרבה. 

אילו סוגי קרוואנים ישנם? 

אוקי, השתכנעתם וכעת כל שנותר הוא לבחור את הקרוואן שלכם. מלאכת הבחירה היא אולי הקשה מכולן מאחר וישנם דגמים רבים של קרוואנים. הסוגים השונים נבדלים בעיקר בגודלם וברמת האבזור שלהם, בבחירה של קרוואן יש לקחת בחשבון גורמים כמו; כמות הנפשות שיגורו בקרוואן, רמת האבזור אותה תרצו, המקומות בהם תרצו להתגורר ועוד. באופן כללי הבחירה העיקרית היא בין קרוואן נגרר לאוטומוביל – לכל אחד מהסוגים היתרונות שלו ואנו ממליצים לכם לעשות סקר מקיף בעניין. 

איפה אפשר לגור בקרוואן בישראל? 

בישראל כמו בישראל הרשויות נלחמות בתופעת הקרוואנים במקום לעודד אותה. עם זאת, ישנם מקומות רבים בהם ניתן למקם את הקרוואן. ישנם מקומות ואזורים ייעודיים עם תשתית מתאימה וחיבורים לחשמל ולמים וישנם אזורים בטבע בהם חוקי להשאיר את הקרוואן. שימו לב כי אתם ממקמים את הקרוואן במקום חוקי וכי אתם מפנים אותו בזמן. עבירה על החוק עשויה לגרור קנת כספי כבר ומיותר. 

המחסן לקרוואן – ציוד לקרוואנים 

אם החלטתם לצאת להרפתקה המסעירה של המגורים בקרוואן כדאי לכם להכיר את האתר שלנו. אצלנו תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים על מנת לתחזק מגורים על גלגלים, הכל ברמת האיכות הגבוהה ביותר, מחירים אטרקטיביים במיוחד ומשלוח מהיר עד אליכם או עד לנקודת איסוף הקרובה לאזור מגוריכם. בכל שלב תוכלו ליצור איתנו קשר ואנו נשמח לסייע ולספק מענה מקיף לכל בעיה או שאלה שעשויה לצוץ – חייגו: 054-7577544. 

Scroll to Top