בהזמנות מעל 450 ש״ח
משלוח חינם!

איך לבחור בוסטר התנעה לרכב

בעבר, כאשר הרכב לא הניע בשל בעיית מצברים, היה צורך לחבר אותו למצבר של רכב אחר בעזרת הכבלים ולבצע פעולת טעינה. כיום, ניתן לבצע התנעת רכב עם בוסטר בצורה עצמאית ושאינה דורשת רכב נוסף. איך זה עובד? איזה בוסטר התנעה לקנות? וגם איך להניע רכב עם בוסטר? כל התשובות ועוד, במאמר הבא. 

מה זה בוסטר לרכב

בעבר הרחוק, הנעת הרכב נעשתה בעזרת מנואלה אשר היה צורך לחברה ישירות למנוע ועל ידי סיבוב שלה נוצרה התנועה הראשונית הנדרשת לצורת הנעת המנוע. עם התקדמות הטכנולוגיה שולב ברכב המודרני מצבר חשמלי אשר אחראי, בין היתר, גם ל-"דחיפה" הראשונית אשרת מאפשרת להתניע את הרכב. לעיתים, פורק המצבר ויכולת אגירת החשמל שלו נגמרת. כתוצאה מכך אנו נתקלים בתופעה שבה אין אפשרות להניע את הרכב. בוסטר לרכב מאפשר להתגבר על בעיה זו כאשר הוא למעשה מטעין את המצבר בחשמל ומספק את החשמל הנדרש להנעת הרכב. 

למה כל כך חשוב להחזיק בוסטר

רכישת בוסטר ואחזקה שלו דרך קבע ברכב היא פעולה חשובה מכמה סיבות: 

  • הנעה בזמן חירום – הבוסטר מאפשר לנו להניע את הרכב בכל מקום ובכל זמן (במידה ומקור הבעיה במצבר). יכולת זו חשובה מאוד בעיקר כאשר אנו נמצאים באזור מבודד וללא יכולת להתקשר לחילוץ 
  • קל מאוד לתפעול – הבוסטר לקל במיוחד לתפעול. הרבה יותר פשוט מאשר שימוש בכבלים וכמובן אינו דורש רכב נוסף לצידכם 
  • נוח לאחסון – הבוסטר אינו גדול במיוחד, לכן סביר להניח כי לא תחושו בו וכי הוא אינו יתפוס לכם שטח אכסון רב. 
  • שימושים נוספים – לבוסטר יכולת אגירת חשמל וניתן לעשות שימוש בחשמל הזה בדרכים נוספות כמו הטענת מכשירים חשמליים, תאורה וכולי. 

התנעה עם בוסטר

ההתנעה עם הבוסטר היא פשוטה ביותר ואינה דורשת שום ידע טכני רב או ניסיון קודם. כל שעליכם לעשות הוא לוודא כי המכשיר טעון דיי הצורך, לחבר את הצוותות למצבר הרכב שלכם על פי התאמת הצבעים (מינוס למינוס, פלוס פלוס) יש לוודא כי ביצעתם את החיבור בצורה נכונה, לאחר מכן יש להדליק את הבוסטר ולאחר כמה דקות ניתן לנסות ולהניע שוב את הרכב. לאחר הנעת הרכב יש לנתק את המכשיר, לקפל את הצוותות, לכבות אותו ולהשיב אותו למקומו. את הרכב מומלץ להשאיר מונע על מנת שהמצבר יוכל להיטען מחדש. 

כמה זמן לוקח להטעין בוסטר

טעינת הבוסטר משתנה ממכשיר למכשיר ובהתאם לקיבולת הסוללה שלו. באופן כללי מרבית הבוסטרים יסתפקו בזמן טעינה של כמה שעות שלאחר מכן תוכלו לעשות בו שימוש או להחזיר לרכב על מנת להשתמש בשעת הצורך. הטעינה היא אינה פעולה מסובכת כאשר הבוסטר מגיע עם מטעם ייעודי המתחבר לנקודת חשמל רגילה. 

איך לבחור את הבוסטר הנכון? 

ישנם מספר דברים אליהם כדאי לשים לב לפני שרוכשים בוסטר: 

  • התאמה לרכב שלכם – ישנם סוגים רבים של בוסטרים המתאימים לסוגי רכבים שונים. שימו לב כי אתם רוכשים אך ורק בוסטרים המתאימים לסוג הרכב שלכם ולגודל המנוע שלו. 
  • פונקציונליות – אם אתם מחפשים בוסטר בעל יכולות נוספות כמו הטענת מכשירים ותאורה, שימו לב כי הדגם אותו תרכשו מספק לכם את יכולות אלו. 
  • מחיר – מחיר הבוסטר נע בטווח רחב. בחרו בבוסטר העומד בדרישות התקציב שלכם ומצד שני אינו זול מידי. בוסטר זול עשוי שלא לעבוד בצורה מספקת. 

המחסן לקראוון – רכישה מקוונת 

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של בוסטרים המתאימים למרבית סוגי הרכבים הקיימים בשוק. כל הבוסטרים זמינים עבורכם לרכישה מקוונת ונוחה. בכל שלב של הרכישה תוכלו ליצור איתנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם ולספק מענה מקצועי לכל שאלה שעשויה לצוץ – חייגו: 054-7577544. 

Scroll to Top